TRANSLATE

wtorek, 12 marca 2013

8. SPRZEDAM

Heej :) 
Dodam kilka, z kilkunastu rzeczy, które mam na sprzedaż. Jeśli ktoś bylby zainteresowany, proszę pisać na gg 40802701, a jak nie tam, to w komentarzach ;) 




1.

założona jakieś 4/5 razy, lecz nie posiada żadnych śladów użytkowania :) 
rozmiar: S/M, jednak jest ona bardzo luźna, powiedziałabym, że to jest bardziej OVERSIZE
świetna bluza, jednak już mi się znudziła niestety :( 
firmy Diamente Wear, kupiłam ją za około 165 zł wraz z przesyłką, sprzedam za.. 
ile proponujesz? :) 


2. 
na zdjęciu nie jest taka ładna, jak na żywo.
ze sklepu Pull&Bear
rozmiar: L, ja ją traktowałam jako oversize
cena: 25 zł + przesyłka
stan: bardzo dobry, kilka razy założona


3.

buciiiiiiki :) 
śliczne
nieużywane
rozmiar 38
cena: 35 zł + przesyłka


4.

niesttey muszę przyznać, że na zdjęciu nie wygląda za ładnie ta bluzeczka,ale na żywo jest cudowna!:) 
świetnie leży, świetnie wygląda
rozmiar M
BERSHKA
stan: bardzo dobry
zaledwie 2 razy założona była przeze mnie :) 


5. 
bluzka Terranova
rozmiar S (ale wydaje mi się, że to takie S, M)
stan: bardzo dobry 
cena: 20 + przesyłka


6,7.

sweterek (jasnoróżowy- pudrowy róż)
New Yorker
rozmiar L
mimo, że sama noszę S/M, lubię wieksze rzeczy :) 
sweterek już dluuuugo leży bez uzytku w mojej szafie, a szkoda.
cena: 25 zł + przesyłka

różowa koszulka (pod sweterkiem)
napis: NEED A BIG CHANGE
BERSHKA
rozmiar M
ma śliczny kolor, niestety zdjęcie nie odzwierciedla jej koloru.

8.
bordowe legginsy
bez rozmiaru
cena: 20 zł +przesylka


oprócz tego, mam jeszcze kilka innych rzeczy do sprzedania, z H&M, Bershka, Stradivarius oraz z innych sklepów ;)







2 komentarze:

  1. ile chcesz za bluze?

    napisz na polinefashion@gmail.com







    Dzięki za komentarz


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę prosić o więcej zdjęć bluzy?

    OdpowiedzUsuń