TRANSLATE

środa, 13 marca 2013

9. Kłamstwo

Witajcie :)

dawno tu nie pisałam, Czika mnie wyręczała :D
coś o mnie: mam na imię Klaudia i mam 18 lat, jestem grudniową dziewczyną, więc do 19 jeszcze trochę zostało i to mnie pociesza, bo się staro nie czuję. Powiem Wam, że na te 18naste urodziny czekałam z upragnieniem, a teraz, z dnia na dzień uświadamiam sobie, że młodość ucieka, niczym piasek przez palce...
W tym roku matura, a ja jestem z natury leniem, więc z nauką cienko, pracy ustnej nie napisałam nadal, zawalę wszystko na własne życzenie, a potem będę miała wyrzuty sumienia, eh. Moje wpisy tutaj będą przeważnie przeznaczone uczuciom :)
Nie mam hobby, trochę interesuję się modą, troszkę muzyką, a kręci mnie psychologia i wnikanie w ludzkie umysły :))
Anitę znam od maja, więc prawie rok. Byłyśmy, jak najlepsze siostry, wiecznie nierozłączne, ale wielka kłótnia sprawiła, że nie rozmawiałyśmy ze sobą 4 miesiące ;o miałyśmy inne ekipy, znajomych, mijając się na ulicy nawet nie patrzyłyśmy sobie w oczy i się nie witałyśmy, co dla nas obu bywało ciężkie, ale nie potrafiłyśmy się do tego przyznać. Mały incydent sprawił, że wszystko, po wielu trudach i złych spojrzeniach ze strony niektórych, wróciło do normy. I niech tak pozostanie, trzymajcie kciuki ;)

Pamiętajcie, że w budowaniu jakichkolwiek relacji międzyludzkich najważniejsza jest szczerość oraz zaufanie. Jeżeli ktokolwiek Was raz okłamał - znajomy, chłopak/dziewczyna, bądź nie daj Bóg przyjaciel, to pora przemyśleć poważnie, czy warto kontynuować tą znajomość, czy trochę ograniczyć kontakty, bo kłamstwo może wejść w krew.
'Nie ma gor­sze­go zła od pięknych słów, które kłamią.' Ajschylos

'Kiedy ktoś us­ta­mi wy­powiada kłam­stwa, często prawdę mówi oczami.' 
Dokładnie, patrzymy więc ludziom w oczy rozmawiając z nimi na ważne tematy, bo to, co nas gryzie, często widać po naszym spojrzeniu. Jeżeli błąka się ono bez celu dookoła oznacza to, że ktoś kręci, tak samo, jak częste mruganie- wskaźnik dużego zdenerwowania.

To tyle na dziś, dobrej nocy :)










Na koniec parę naszych zdjęć nowszych i starszych :)

Seniorita ;*

1 komentarz: