TRANSLATE

poniedziałek, 6 maja 2013

autko, prawdziwa przyjaźń! :)

hej! ;)
piękna pogoda. a jutro matury, tak więc ja, jako uczennica 2 klasy liceum, mam wolne, łaa :) także jest dobrze, nie mam na co narzekać. może tylko na to, że to tylko marne 3 dni wolnego :< ale przynajmniej tyle, zawsze coś.

dzisiejszy dzień w szkole minął mi w miarę szybko. troszkę mi się nudziło na lekcjach, ale to już chyba tradycja. na niektórych lekcjach miałam taki czas na różne przemyślenia. podobnie jak wczoraj wieczorem, w łóżku, zasypiając. i kolejny cel, kolejne postanowienie: zmiany, zmiany zmiany. jakieś zmiany w życie trzeba wprowadzić, tym bardziej zmiany potrzebne mojemu życiu są strasznie potrzebne. dotychczasowy sposób życia, sposób myślenia stał się monotonią dla mnie, dlatego pewne zmiany wyjdą mi na dobre :D mam nadzieję. i chodzi mi bardziej o zmiany wewnętrzne, aniżeli zewnętrzne, choć wygląd zewnętrzny znudzil mi się już dawno, a dawno.. ale mniejsza o to :)

* * * * * * * ** * * * * * * * * 

dzisiejsza wiadomość również zaskoczyła mnie zleksza. kiedy już zdam na prawko, miałam dostać Audi A6 3.0 TDI Sedan, strasznie się na nie napaliłam, no ale niestety rodzice zrobili mi małego psikusa i właśnie dzisiaj kupili nowe auto, którym będę miała jeździć, jak będę miała prawo jazdy, no kurczaki! i nie, niestety nie jest to  moja ulubiona Audica, na którą się strasznie napaliłam. choć, szczerze mówiąc, moim marzeniem jest bycie szczęśliwą posiadaczką Porsche! <3 tak, moje wielkie marzenie od kilku lat :) a dzisiaj rodzice kupili... Kia Sorento. nie dam rady jeździć takim autem, naprawdę! przecież jest ono wielkie, nie wiem jak ja będę nim jeździła, trzeba się już uczyć... a tutaj macie zdjęcia :)





*   *   *   *   *   *    *    *   *   *   *    *   *   *  *   *    *


Chciałam jeszcze wam pokazać NAJPIĘKNIEJSZEGO smsa, jakiego dostałam dzisiaj od Klaudii. o mało co nie popłakałam się ze wzruszenia! <3 
Klaudia- Seniorita, jest współwłaścicielką tego bloga :) moja współwłaścicielka, a zarówno przyjaciółka.
a oto ten sms
''Dzień Dobry moje Słoneczko najcudowniejsze, które oświetla mi każdy pochmurny dzień. Chciałam Ci powiedzieć, że niestety nie wyrobiłam się z przepłynięciem oceanu ze względu na mój obecny stan duchowy, jednakże dopłenie obietnice o nowojorskim papierku, chocby miały mnie pożreć rekiny- dla Ciebie warto. Czy jak zjedzą mi rękę bedziesz mnie tak samo kochała? bo ja kochałabym Ciebie bez rąk, nóg, chorą, jeżdżącą na wózku... bo uwielbiam Cię za Twoją dusze, Twoje wnętrze, a nie to, co jest na zewnątrz [...] przyzwyczaiłam się do Twoich wad i je zaakceptowałam, dlatego zawsze bede stała za Tobą murem, gdy nie będziesz potrafiła określić swoich uczuć, ogarnąć rzeczywistości. Jestem przy Tobie i nigdzie się nie wybieram, nie wiem jak Ty. Nie popełniajmy błędu z przeszłości. Co by sie nie działo zawsze razem przeciw wszystkim, ok? a co do karetki, czy tam NEKRO mam nadzieje, że nie padłaś? zresztą po co miałabyś to zrobć, szczerość nie zabija, może jedynie doprowadzić do kolatania serce, jeżeli jakiejś osobie mocno na drugiej zależy '' 
i teraz niech ktoś mi powie, że prawdziwa przyjaźń nie istnieje! :) bo istnieje i ja się sama o tym przekonałam. z Klaudią poznałyśmy się jakoś pod koniec kwietnia 2012, także rok i kilka dni temu :) od razu miałyśmy wiele wspólnych tematów, Klaudia opowiadała mi o różnych ludziach, o wszystkim, o całym Namysłowie, żebym mogła lepiej zapoznać się z tym miasteczkiem, gdyż przeprowadziłam się pod Namysłów dopiero pod koniec wakacji 2012, dlatego nie byłam jeszcze obeznana tutaj. Pokazała mi najciekawsze miejsca w Namysłowie (wyspa :D), dzięki niej poznałam wielu świetnych ludzi, zresztą, szczerze mówiąc, w Namysłowie są sami świetni, ciekawi ludzie, z którymi da się porozmawiać, ale jak wszędzie, fałszywi ludzie też się znajdą. Między mną a Klaudia były takie górki. obie byłyśmy wtedy inne, zupełnie różniłyśmy się charakterami, ale dogadywałyśmy się bez problemu. Klaudia często u mnie spała, często spędzałyśmy razem noce. Najbadziej pamiętam wieczór, kiedy była burza, a my zrobiłyśmy sobie taki świetny wieczór. pisałyśmy sobie nawzajem w zeszytach, zwierzałyśmy się, zasypiałyśmy razem słuchając muzyki. pamiętam, że cały czas chciałam słuchać HuczuHucz- Gdyby nie to :) zapytałam wtedy co to za nuta i chciałam cały czas ją słuchać. pamiętam również bardzo dobrze wspólny koncert :D w sensie pobyt na koncercie Peji, Soboty, Wice Wersy, Piha :D było świeeeeetnie! chciałabym powtórzyć taki koncert. no i tak w skrócie, na wakacjach nadszedł czas naszej rozłąki, ponieważ wielka kłótnia rozdzieliła nas na kilka miesięcy. nie spędziłyśmy razem ani moich, ani jej urodzin. każda z nas trafiła całkiem do innej ekipy, robiłyśmy sobie w pewnym sensie na złość, kiedy pewnego dnia po prostu pogodziłyśmy się i do tej pory jest mega mega zajebiście. potwierdza to ten sms, który jest tam na górze napisany przez Klaudie :))))))) no i to taka krótka historia naszej przyjaźn :))))
trzymajmy wszyscy kciuki za Klaudie, tegoroczna maturzystka <3









ta brunetka to Klaudia własnie, a ja ta blondyna jakby co :D


KLAUDIA <3



pisała CZIKA :)

16 komentarzy:

  1. ja swoje auto dostalam 3 lata temu i nie wyobrazam juz sobie zycia bez niego ;)

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowanie jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. loki robiłam tym sposobem : http://www.youtube.com/watch?v=3fzCnJ0PCtQ tylko na cieniutkiej opasce, bo innej nie miałam akurat. Dodam jeszcze z innej beczki, że dużymi autami tego typu jezdzi się dużo lepiej niż małymi!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteście śliczne;)
    kasistarstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mieć w swoim życiu przyjaciół na których można liczyć :) chociaż na przedostatnim całuśnym zdjęciu i smsie wnioskuje że jesteście parą? ;> :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, nie nie, obie jesteśmy HETERO, nie jesteśmy lesbijkami :D a to był zwykły przyjacielski buziak :)

      Usuń
    2. szkoda, to byłoby Ciekawe jako blog :) Pozdrawiam gorąco! :)

      Usuń
  5. Powodzenia dla Klaudii na maturce :D a co do samochodów to ja lubię właśnie tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym miec wolne ale od szkoły

    OdpowiedzUsuń
  7. pracy kurde chyba już spiąca jestem ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć takiej bliskości :)
    pozdrawiam www.look-calm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To autko jest fajne :P.
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a koszula z targu jest :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. samochodzik pierwsza klasa! mi się właśnie marzy takie byczysko :D
    moim najlepszym przyjacielem jest mój mężczyzna i tyle w temacie :D z babami nigdy nie wiadomo :P

    OdpowiedzUsuń