TRANSLATE

wtorek, 11 czerwca 2013

:*

Hejo, hejo! :)
jak ja nienawidzę kończących się roków szkolnych. w sumie to ma i swoje wady i zalety :) do wad zaliczę oczywiście to, że się stresuje każdy ocenami. chyba że jakaś osoba cały czas się uczy (a ja, NIESTETY, do takich osób nie nalezę, co się zmieni na 100% od września). każdy 'byleby zdać', choć dla mnie 'byleby zdać' to za mało. zawsze byłam ambitną osobą. osobą, która lubiła czytać różne ciekawostki, nawet też lubiła się uczyć. tak było jeszcze do końca gimnazjum... co się stało z tą dziewczyną? :| w każdym bądź razie wiem jedno- poprawie się od przyszłego roku szkolnego, w końcu klasa maturalna będzie! :) 

a tak poza tym, co u mnie? u mnie wszystko w porządku. nie umiem się doczekać piątku, gdyż wtedy już wszystko sobie zaliczę i będzie pięknie, mimo, że nie mam czym się chwalić (chodzi o oceny), dlatego nikt nie dowie się o nich! :D za tydzień w środę będę prawdopodobnie ostatni dzień w szkole, no bo po co mam chodzić? trzeba zaliczyć wszystko i już, zapomnieć na te 2 miesiące o szkole i zająć się innymi sprawami. oczywiście w trakcie wakacji będę musiała przemyśleć, co zdawać na maturze, na jakie studia będę chciała się dostać. no i też będę musiała podszkolić się z matmy- niestety, bo w tym roku nic matmy nie ogarniałam, pewnie gdybym w domu choć chwilkę usiadła nad matmą, to byłoby okej, no ale cóż. leń jest ze mnie C; tak już bywa..


a co u was? jak oceny? jakie plany na wakacje?







ogólnie to doczepiam włoski za jakiś czas, elegancko D:
no i macie kilka moich nowych fotek & moich i Klaudii :D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz